Honda CR-Z Hybrid Car Forums banner
121 - 140 of 143 Posts
Discussion starter · #121 · (Edited)
Chcę tylko powiedzieć "Dziękuję", świetna robota!
Przeczytałem cały Twój post... kilka razy. Jestem właścicielem CRZ Premium 2013 "Canadian Version"
Wygląda na to, że pierwszym etapem w zrobieniu kswap jest wybór odpowiedniego ECU i wiązki przewodów?
Biorąc pod uwagę, że jestem właścicielem 2013 roku, sugerujesz, aby wybrać ECU i wiązkę przewodów Canadian Civic si 2012-2015?
Jeśli zdecyduję się uruchomić K20z3 lub K24a2, czy nadal będę używał wiązki przewodów i ECU 9. generacji (2012-2015si)?
Na koniec, czy możesz wyjaśnić różnice między wiązką przewodów i ECU 06-11si a wiązką przewodów i ECU 2012-2015si.
Najważniejsze jest, aby sprawdzić, czy podwozie Twojego samochodu to Zf1 czy Zf2. Dla Zf1 używane będą ECU i wiązka przewodów 2007-11 si. Dla zf2 używane będą 2013-15. ale widziałem też modele 2013 zf1. So najprostszym sposobem jest sprawdzenie, czy Twój CR-Z ma przycisk S+ czy nie. Jeśli ma, użyj ECU i okablowania 2013-15. Jeśli nie, użyj 2007-11
 
ITNajważniejszą rzeczą jest sprawdzenie, czy podwozie Twojego samochodu to Zf1 czy Zf2. Dla Zf1 2007-11 si ecua nd wiązka zostaną użyte. Dla zf2 2013-15 zostaną użyte. ale widziałem też modele zf1 z 2013 roku. So Najprostszym sposobem jest sprawdzenie, czy Twój CR-Z ma przycisk S+ czy nie. Jeśli ma, użyj ECU i okablowania z lat 2013-15. Jeśli nie, użyj 2007-11
Zf2 ma również 49-pinowe złącze przy ecu.

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
Discussion starter · #123 · (Edited)
Zf2 ma również 49-pinowe złącze w ECU.


Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
Tak, to też miły punkt. Właściwie to zajmuję się Zf2 k-swap w innej kompilacji, tam umieściłem te informacje. Lepiej, jeśli to przeczytasz i zadajesz tam pytania, aby ludzie z kompilacji Zf2 mogli z tego skorzystać
 
Discussion starter · #126 ·
Dzięki za inspirację Nivek :) Samochód wygląda świetnie! Twoje posty, zdjęcia, filmy itp. są bardzo doceniane!
Bardzo dziękuję za uznanie. :)
Po ukończeniu serii wideo K-Swap, planuję zbudować k20 od podstaw i zrobić prawie 700 KM K-RZ.
Nie mogę się zdecydować, czy powinienem zrobić osobny post na ten temat, czy opublikować go tutaj
 
Discussion starter · #129 ·
Cześć. Dawno mnie tu nie było, odkąd zaktualizowałem ten build. Teraz wracam ze szczegółowym 'Jak doładować silnikiem turbo K-Swapped CRZ/Fit'. W tym omówię szczegółowo projektowanie kolektorów, orurowania intercoolera, zasilania paliwem, systemu PCV, chłodzenia wodą dla turbosprężarki itp. itd. 1. odcinek jest już dostępny. Planuję publikować jeden odcinek tygodniowo.
 
Discussion starter · #130 ·
Szczegółowe schematy okablowania i wideo z wyprowadzeniami ECU znajduje się poniżej. Wiele osób regularnie pyta mnie o to w wiadomościach prywatnych. Pomyślałem więc, dlaczego nie nagrać filmu. Możesz również powiększyć.
 
Wiring Grip A Of CRZ

Czekaliśmy na to, chłopaki. Zacznijmy główne okablowanie.
Po pierwsze, zmodyfikujemy okablowanie CRZ ECU A zgodnie ze schematem Civic Si Grip A. Ma to sens, prawda? Ponieważ teraz używane ECU będzie Civic Si, więc całe okablowanie musi być zgodne z Si, a nie z CRZ ECU.
Poniżej znajduje się prosta tabela do wprowadzania zmian w okablowaniu wtyczki CRZ ECU-A. Te z przewodem „X” nie są już potrzebne i można je usunąć. Pozostałe muszą zmienić lokalizację w tej wtyczce.
Zwróć uwagę, że CRZ ZF2 i Fit GE i GK mają 49-pinowe wtyczki ECU, a nie 44. Więc w tych użyjesz okablowania i ECU Si 2013+.

Image


Image


Image


Aby dowiedzieć się, jak przypinać i odpinąć.
Trzymam w ręku białą wtyczkę ECU-A. Najpierw musisz ją odblokować, naciskając plastikowy kran.
Image


Image


Teraz potrzebujesz ostrego narzędzia, aby włożyć je w miejsce szpilki, aby podnieść nasadkę mocującą szpilkę. Możesz użyć wykałaczki dentystycznej lub agrafki. Wziąłem mały śrubokręt z płaską główką i oszlifowałem jego końcówkę, aby ją zaostrzyć,
Image

Lub
Image


Image


Podnieś blokadę i delikatnie pociągnij tę samą szpilkę z przeciwnej strony.
Image


Image


Yaaaay, ukończyłeś konwersję wtyczki A. Teraz zmodyfikujmy wtyczki B i C..
Żartuję. Nie musimy nic zmieniać we wtyczkach B i C :smile2:, ponieważ są już okablowaniem Si.
Abdul, powiedziałeś tutaj, że: "Civic Si ecu. Część ECU: 37820-RRB-A12 A14 jest dla automatycznej. Nie zamawiaj tego ani A05." To błąd. Wiem, że 37820-RBB-A14 pochodzi z Civic Si K20Z3 z 2011 roku z 6M/T. To właśnie użyłem i wszystko z tego samego samochodu dawcy, silnik był również kompletny z wiązką przewodów. -A14 jest w porządku, nie jest dla automatycznej skrzyni biegów. Wyszukaj na eBay i w Internecie i zobacz, że tak jest. Merle.
 
Abdul, napisałeś w powyższym poście: "Civic Si ecu. Część ECU: 37820-RRB-A12 A14 jest dla auto.nie zamawiaj tego ani A05." To błąd, jeśli mówisz, żeby nie zamawiać A14. Użyłem A14 z moją zamianą z samochodu dawcy, 2011 Civic 2dr Si K20Z3 6M/T z nawigacją. Miał pełną wiązkę silnika wciąż na silniku i ECU A14. Patrząc na Hondapartsnow.com, 37820-RRB-A14 zastępuje ECU 37820-RRB-A13 i 37820-RRB-A12. ECU A14 jest zdecydowanie właściwym dla manualnej skrzyni biegów. Nie wiem nic o A05, które wspomniałeś. -Merle Schnick
 
Wysokość

Po usunięciu akumulatora IMA, który waży prawie 80 funtów (36 kg, tak, ważyłem), tył jest podniesiony i wygląda brzydko. Prawie 2 cale wzrostu wysokości z tyłu i pół cala spadku wysokości z przodu.
Image


Użyj więc sprężyn obniżających z tyłu lub gwintowanych amortyzatorów.
Miałem moje amortyzatory gwintowane Fit Tanabe Coform-R, więc ich użyłem. Ponieważ wysokość jest inna, zamiast dobijania amortyzatorów, użyłem dystansów.
Image


Image


Image


Image


Image


I tutaj K-RZ jest gotowy
Image


Image


Pamiętaj, aby wyregulować pedał sprzęgła, ponieważ jest to nowy silnik i skrzynia biegów, więc punkt załączania mógł się zmienić. Pamiętaj również, aby wyregulować zawory po pierwszych 1000 km
Jakie rozmiary kół/opon? Oryginalne CR-Z to 195/55R16 z felgami 16" x 6" z przesunięciem 55 mm, 5 (śrub) x 114,3 mm z otworem centralnym 64,1 mm.
Chcę użyć 225/45R17 z felgami 17" x 7,5 do 8" z przesunięciem od 35 mm do 30 mm i nie naprzemiennie.
 
Discussion starter · #135 ·
Jakie rozmiary kół/opon? Oryginalne CR-Z mają 195/55R16 z felgami 16" x 6" z odsadzeniem 55 mm, 5 (otworów) x 114,3 mm z otworem centralnym 64,1 mm.
Chcę użyć 225/45R17 z felgami 17" x 7,5 do 8" z odsadzeniem od 35 mm do 30 mm i nie staggered.
Będzie dobrze. Opony CRZ na zdjęciach to 225/45 R17 x 7,5J z odsadzeniem 38 mm. CRZ może bez problemu zmieścić nawet 255 i nie obciera.
 
Cześć Nivek, jestem po prostu ciekaw, jak silnik może wytrzymać 500 KM bez wymiany wewnętrznych części, takich jak tłoki i korbowody itp.? I szukam Twojej rady, jak osiągnąć 350++ KM na trasach NA. Oczywiście w sposób oszczędzający koszty. A w przypadku turbosprężarki, jaki jest bezpieczny poziom doładowania zarówno dla standardowej manualnej skrzyni ZF1, jak i 6-biegowej skrzyni K24a3 do długotrwałego, intensywnego użytkowania? Jaka pojemność wtryskiwaczy jest potrzebna przy użyciu standardowej pompy paliwa ZF1 do turbodoładowania? Czy mogę nadal używać pompy paliwa ZF1, nawet jeśli zamontowałem silnik K24 i dodałem do niego turbosprężarkę? Wiem, że to dużo pytań, ale jesteś jedyną osobą, od której chcę uzyskać odpowiedzi. Posiadam manualną skrzynię ZF1 i planuję zamontować w niej 6-biegową skrzynię manualną CL9 K24. I jeśli nie masz nic przeciwko, mam nadzieję, że będę mógł mieć Twój numer WhatsApp, ponieważ mogę potrzebować wielu porad od Ciebie. Nie zamierzam samodzielnie wykonywać konwersji, ponieważ nie mam na to czasu. Nie mogę również w pełni ufać słowom mechaników, ponieważ wielu z nich nie jest tak szczerych. Więc kończę tutaj, szukając Twojej rady.
 
Discussion starter · #137 ·
Cześć Nivek, jestem po prostu ciekaw, jak silnik może wytrzymać 500 KM bez zmiany wewnętrznych części, takich jak tłoki i korbowody itp.? I szukam Twojej rady, jak osiągnąć 350++ KM na trasach NA. Oczywiście sposób na oszczędność kosztów. A w przypadku turbodoładowania, jaki jest poziom bezpieczeństwa doładowania zarówno dla standardowej manualnej skrzyni biegów zf1, jak i 6-biegowej k24a3 do długotrwałego użytkowania z ciężką nogą? Jaka pojemność wtryskiwaczy jest potrzebna przy użyciu standardowej pompy paliwa zf1 do turbodoładowania? Czy mogę nadal używać pompy paliwa zf1, nawet jeśli zamieniłem k24 i doładowałem go? Wiem, że to dużo pytań, ale jesteś jedyną osobą, od której chcę uzyskać odpowiedzi. Posiadam manualną skrzynię biegów zf1 i planuję włożyć do niej 6-biegową manualną skrzynię biegów cl9 k24. A jeśli nie masz nic przeciwko, mam nadzieję, że będę mógł mieć Twój numer WhatsApp, ponieważ mogę potrzebować od Ciebie wielu porad. Nie zamierzam sam robić konwersji, ponieważ nie mam na to czasu. Nie mogę też w pełni ufać słowom mechaników, ponieważ wielu z nich nie jest tak szczerych. Więc kończę tutaj, szukając Twojej rady.
K24a2a3 i k20 typre Rs mogą wytrzymać 500 KM. To prawie 440 WHP. ALE jeśli silnik jest stosunkowo nowy, szczeliny pierścieni tłokowych nie są jeszcze zużyte, więc wysokie doładowanie może zabić pierścienie. Więc jeśli kupujesz bardzo stary używany silnik, to 500 KM jest bezpieczne, a jeśli nowszy, mniej używany, to trzymaj się zakresu 380-420 i wszystko będzie dobrze.
Standardowa pompa paliwa Zf1 może obsłużyć do 320 KM.
350+ NA jest bardzo drogie, a przy wyższych wałkach rozrządu moc pojawi się dopiero po 6000 obr./min i do 8200 obr./min. Więc nie warto w k24. Turbo jest o wiele tańsze.
A z ustawieniami odcięcia doładowania i użyciem mniejszej sprężyny w zaworze upustowym, turbo jest również bardzo bezpieczne.
Zniszczyłem swój zbudowany 300 KM NA k24, po prostu robiąc błędną zmianę z 3-1 zamiast 3-4 biegu. Więc w konfiguracji NA zawsze musisz wkręcać wyżej i zmieniać biegi, ponieważ moc jest tylko tam w górnych obrotach. Ale w turbo moc zaczyna się od 3500 obr./min i aż do góry. Nie muszę nawet uderzać w vtec przy 5500 obr./min, ponieważ tak duża moc jest nawet przy niskich obrotach dla codziennej zabawy. Po VTEC to bestia, zagrożenie dla bezpieczeństwa pieszych (LOL ruch w Pakistanie nie jest dobry, dużo pieszych, motocyklistów, riksz jadących/idących w złych kierunkach).
Więc moja rada to użyć małego turbo, takiego jak GTX 3071R z wewnętrznym zaworem upustowym, aby uprościć sprawy.
Jeśli chodzi o Twoje pytanie dotyczące limitów standardowego silnika zf1, to blisko 200 KM. Powyżej tego zerwiesz pręty. Byłem tam, zrobiłem to również LOL
 
121 - 140 of 143 Posts