Witajcie, to dotyczy zamiany k24 lub k20 w Crz. W tej zamianie zamieniany jest k24a2/a3. Celem zamiany K24 jest to, że jest o wiele tańszy niż k20 i ma więcej momentu obrotowego i ma 200 KM i ma bardzo duży potencjał, aby bardzo łatwo zwiększyć zakres KM, a także jest przyjazny dla doładowania, ponieważ ma 10,5:1 CR.
Do niedawna (18 listopada 2017 r.) HAsport produkował mocowania K-swap (tylko k20) do skrzyń biegów Civic Si (k20z3) lub DC5, co zwiększało koszt zamiany, ponieważ są bardzo drogie. Jeśli miałbyś użyć bloku k24, nadal potrzebowałbyś k20z3 lub skrzyń biegów K20 DC5/RSX-S. Ale teraz HAsport produkuje mocowania do CRZ, które obsługują skrzynie biegów k24 (TSX 6 spd, Civic si 2012-2015). Więc teraz kompletną zamianę k24 można wykonać za bardzo małe $$$$
Teraz prezentujemy serię wideo, która zawiera wiele nowych rzeczy, obejmuje zarówno trasę k24, jak i k20. Obejmuje również Zf1 i Zf2, a także Fit GE (2. generacja) i Fit GK (3. generacja).
Kompletny przewodnik po zamianie k część 1
Szacowany koszt projektu wyniesie 4500-5000$. (Może wzrosnąć w zależności od robocizny warsztatu). Będzie to bardzo realna alternatywa dla zestawów SC lub Turbo dostępnych dla Crz, które kosztują od 3000 do 5000$
Koszty:
Silnik k24a2/a3 ze skrzynią manualną 6 biegów 1500$-2000$
Przełącznik i kable = 150$ https://www.ebay.com/itm/2006-Honda-Civic-Si-Shifter-And-Shifter-Cables-OEM-K20z3-/282665373668?fits=Make:Honda|Model:Civic&hash=item41d02b4fe4:g:GeEAAOSwYyxZf5NL
Mocowania HAsport dla k24 (teraz je produkują) 700$ (Musisz wspomnieć o k24 i jego typie skrzyni biegów przy składaniu zamówienia)
Flashpro/Ktuner: 700$/450$
Osie: 500$(HAsport crz dla k24, powiedz im, żeby wysłali k24, ponieważ pół oś k24 jest dłuższa niż k20)
Lub możesz kupić osie Insane shaft, które są oceniane na 500 KM, skontaktowałem się z nimi i otrzymali dane osi od Hasport (Dzięki Brian za udostępnienie danych dla nas). Więc teraz możesz je dostać za 350$ zamiast HAsport 500$ i mocniejsze niż HAsport.
Dotarło do mnie, że pół oś i osie k20z są przykręcane. Ten silnik występuje w Civic Fd1 (Malezja) lub możesz wyszukać, która alternatywna wersja jest dostępna na arenie międzynarodowej.
Próbowałem osi Insaneshaft w moim Fit i obie osie nie pasowały. Dlatego prosimy o kontakt z Insaneshafts przed zakupem, że jeśli osie nie pasują, zwrócą je i zwrócą Ci pieniądze.
Opcjonalny koło pasowe K20: 40$ (Jeśli k24 ma koło pasowe pompy wspomagania kierownicy i nie chcesz go używać, po prostu odłącz przewody hydrauliczne PS, ale zachowaj pompę i koło pasowe dla dobra paska, zaoszczędzisz koło pasowe i koszt nowego paska klinowego). ale będzie wymagało niewielkiej modyfikacji pompy wspomagania kierownicy, aby nie zablokowała się podczas pracy bez oleju.
Okablowanie Civic Si: 120$
Si ECU + kluczyk zapłonu Opcjonalnie = 190$ (niepotrzebne, jeśli możesz odholować swój samochód do dealera Hondy i dopasować nowy ECU do starych kluczy CRZ
Niestandardowy wydech 2-2,5” =??
Kolektory OEM k24
Czujnik O2 Civic Si (Lub możesz użyć CRZ, tak, zostało to zrobione w zamianie w podwoziu Zf2 w Malezji i zadziałało) = 120$
Drugi czujnik o2 = Opcjonalnie.
Chłodnica OEM (to więcej niż wystarczająco, mamy trzy k20 i dwa 24 działające z chłodnicami OEM crz i jest w porządku, temperatura pozostaje 90-94 C.
Różne = czujnik IAT, uchwyty okablowania (jeśli nie chcesz używać swojego Crz) = 50$, płyn chłodzący 4L, olej itp.
Świece zapłonowe mogą używać tych, które są dostarczane z silnikiem (k24 lub k20, BKR7EIX), ale radzę nowe: 35$
Strojenie: możesz użyć dowolnej mapy TSX/Si podanej w kalibracjach Flashpro
Dopasowanie nowego klucza immobilizera i ecu Civic Si przez dealera Hondy = 50$ ?
Dolot: Może używać tego, który jest dostarczany z nowym silnikiem lub po prostu krótkiego ramienia z filtrem K&N = 50$
Koszt: 4600$
Robocizna warsztatu, jeśli nie masz stojaka na silnik =? 400-500$ ?? (warsztaty tutaj kosztują 120$ za całą wymianę silnika)
Celem tego wątku jest wykonanie prawie całej pracy jako D.I.Y i na końcu, jeśli nie masz stojaka na silnik, aby włożyć/wyjąć silnik, możesz udać się do warsztatu, aby włożyć silnik w zaledwie kilka godzin.
Ponieważ robocizna nie jest tak tania w niektórych krajach i kosztuje na godziny, więc celem tej budowy jest wykonanie większości pracy przed udaniem się do warsztatu w celu ostatecznej wymiany silnika.
Niektórzy z was mogą mnie znać z mojej hybrydowej zamiany Honda Fit k20.
Tutaj jest.
Miał ten sam silnik LEA Mf6 co CRZ, a jego okablowanie zostało skopiowane z zamiany k20 crz, ale nigdy nie zostało szczegółowo udokumentowane. Do dziś okablowanie CRZ k20 jest trudne, ale wkrótce stanie się naprawdę łatwe.
W Pakistanie pierwsze okablowanie k20 Crz zostało wykonane przez elektryka M.Anwara w 2013 roku. Zajęło mu to prawie 2 miesiące, ponieważ w tamtym czasie było bardzo małe wsparcie dotyczące zamian w nowoczesnych samochodach OBDII, a jednak hybrydowych. Pierwszy CRZ został wykonany przy użyciu metody dwóch ecu. OEM k20a ecu używający kpro i crz ecu.
2. crz został wykonany przy użyciu pojedynczego ecu Civic Si USA (2007-11). Ta metoda jest lepsza, ponieważ ma funkcjonalny port OBDII, a zestaw wskaźników, ABS itp. działają. Nadal nie wykonano żadnej dokumentacji.
3. był mój samochód.
tu jest wątek o jego zamianie
Chociaż chciałem szczegółowo udokumentować okablowanie w tej kompilacji, ale mi się to nie udało, ponieważ było to naprawdę skomplikowane i byłem początkującym w tej dziedzinie.
W tamtym czasie obiecałem sobie, że to udokumentuję, aby było wystarczająco łatwe do zrobienia jako D.I.Y, a ten, który dokonuje zamiany, jest przygotowany na to, co jest wymagane i jakie problemy będzie/może napotkać, jak sprężarka AC uderzająca w podwozie i wzmacniacz hamulca uderzający w silnik, wentylatory chłodnicy uderzające w kolektor dolotowy itp. Jeśli masz automatyczny CRZ, to też się nie martw, ponieważ udokumentuję wszystkie metody od CVT do konwersji manualnej i jest to bardzo łatwe, ponieważ nawet w manualnym crz będziesz musiał użyć nowego przełącznika civic si/tsx i kabli. więc jedyne, co pozostaje dla cvt, to dodanie używanego pedału sprzęgła z Hondy CRZ/Fit/jazz/City/Civic wraz z odpowiednim cylindrem. Konwersja nie będzie kosztować więcej niż 200-300$.
Zatem bez dalszej zwłoki zaczynamy
W imię Allaha, Najbardziej Miłosiernego, Najbardziej Litościwego
Angielski nie jest moim językiem, więc przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i gramatyczne.
Specjalne podziękowania dla pana Anwara i Ustada Danisha, którzy pomogli mi, kiedy potrzebowałem.
Oto crz, który kupiłem niedawno do projektu. To 2010 MT.
Oto silnik k24 do zamiany
Ten wątek będzie koncentrował się głównie na wykonywaniu całej pracy przed instalacją silnika w komorze silnika. Celem jest zamiana k20/24 w zaledwie kilka godzin.
Musisz kupić kilka uchwytów czujników i główny uchwyt okablowania. Lepiej, jeśli masz złomowisko w pobliżu. Jeśli chcesz użyć k24, będziesz musiał zmienić czujnik ciśnienia oleju, uchwyt czujnika spalania stukowego, uchwyt czujnika wału korbowego. (Wszystkie te można wykorzystać w silniku Crz, ale jeśli planujesz w przyszłości przywrócić crz do stanu fabrycznego i nie chcesz używać żadnych jego części, będziesz musiał je znaleźć na złomowisku lub ebay itp.). Będziesz potrzebować czujnika IAT i jego uchwytu. (Crz używa czujnika MAF, który ma zintegrowany czujnik IAT, więc będziesz musiał go kupić, podam jego szczegóły w sekcji okablowania czujnika)
Ponieważ modele JDM nie mają wspomagania ruszania pod górę, więc w tej chwili nie wiemy, czy stanowi to jakiś problem w zamianie k20 crz, który go ma.
Omówię każdą sekcję kompilacji osobno, ale kładąc nacisk na to, jak samodzielnie wykonać okablowanie.
Oto link do szybkiej nawigacji do stron..
Czujniki zamienne i modyfikacja złączy okablowania czujników i przygotowanie silnika w zależności od silnika Strona 1
Nowy format forum zmienił numerację stron tak bardzo.
Wzmacniacz hamulców, pompa oleju, mocowania HAsport i instrukcje Strona 2
Przygotowanie silnika, sprzęgło, montaż koła zamachowego itp. Strona 3
Okablowanie alternatora i rozrusznika, immobilizer, wyprowadzenia itp. Strona 4
Główne okablowanie, okablowanie vss, okablowanie czujnika O2 itp. Strona 5
Osie, półosie, przełączniki i kable, wymiana silnika i przewody paliwowe oraz ich rozmiary adapterów, niektóre okablowanie Strona 6
Modyfikacja wydechu i skrzyni biegów Strona 7
Turbo k24 Sidewinder CRZ build Strona 7 i 8
Strona 9: Podawanie turbo, powrót, modyfikacja miski olejowej, pompa paliwa, wtryskiwacze paliwa (FIC 1000cc)
Strona 10 Konfiguracja powrotu paliwa, FPR i przewody paliwowe
Zaktualizowałem również folder Dropbox dotyczący wszystkich zapisów offline tej kompilacji do strony 7 tej kompilacji. Radzę pobrać i zapisać kopię, ponieważ czasami zdjęcia są usuwane ze stron hostingowych.
Folder Dropbox
Schematy i zdjęcia
Wybierz opcję „Pobierz” w prawym górnym rogu, a pobierze się jako plik Zip. wyodrębnij i otwórz. to 128 mb pobierania do tej pory.
Dla motywacji zrobiłem kolekcję filmów. Cieszyć się
Teraz prezentujemy kompletny przewodnik po K-Swap w serii wideo.
Wszystkie trasy, k24 lub k20 w podwoziu Honda CR-Z Zf1, a także Zf2
Honda Fit Hybrid, Honda Fit GE, Fit GK lub w nowoczesnej Hondzie.
Oszczędzaj pieniądze i pracę. Naucz się robić to samemu.
Do niedawna (18 listopada 2017 r.) HAsport produkował mocowania K-swap (tylko k20) do skrzyń biegów Civic Si (k20z3) lub DC5, co zwiększało koszt zamiany, ponieważ są bardzo drogie. Jeśli miałbyś użyć bloku k24, nadal potrzebowałbyś k20z3 lub skrzyń biegów K20 DC5/RSX-S. Ale teraz HAsport produkuje mocowania do CRZ, które obsługują skrzynie biegów k24 (TSX 6 spd, Civic si 2012-2015). Więc teraz kompletną zamianę k24 można wykonać za bardzo małe $$$$
Teraz prezentujemy serię wideo, która zawiera wiele nowych rzeczy, obejmuje zarówno trasę k24, jak i k20. Obejmuje również Zf1 i Zf2, a także Fit GE (2. generacja) i Fit GK (3. generacja).
Kompletny przewodnik po zamianie k część 1
Koszty:
Silnik k24a2/a3 ze skrzynią manualną 6 biegów 1500$-2000$
Przełącznik i kable = 150$ https://www.ebay.com/itm/2006-Honda-Civic-Si-Shifter-And-Shifter-Cables-OEM-K20z3-/282665373668?fits=Make:Honda|Model:Civic&hash=item41d02b4fe4:g:GeEAAOSwYyxZf5NL
Mocowania HAsport dla k24 (teraz je produkują) 700$ (Musisz wspomnieć o k24 i jego typie skrzyni biegów przy składaniu zamówienia)
Flashpro/Ktuner: 700$/450$
Osie: 500$(HAsport crz dla k24, powiedz im, żeby wysłali k24, ponieważ pół oś k24 jest dłuższa niż k20)
Lub możesz kupić osie Insane shaft, które są oceniane na 500 KM, skontaktowałem się z nimi i otrzymali dane osi od Hasport (Dzięki Brian za udostępnienie danych dla nas). Więc teraz możesz je dostać za 350$ zamiast HAsport 500$ i mocniejsze niż HAsport.
Dotarło do mnie, że pół oś i osie k20z są przykręcane. Ten silnik występuje w Civic Fd1 (Malezja) lub możesz wyszukać, która alternatywna wersja jest dostępna na arenie międzynarodowej.
Próbowałem osi Insaneshaft w moim Fit i obie osie nie pasowały. Dlatego prosimy o kontakt z Insaneshafts przed zakupem, że jeśli osie nie pasują, zwrócą je i zwrócą Ci pieniądze.
Opcjonalny koło pasowe K20: 40$ (Jeśli k24 ma koło pasowe pompy wspomagania kierownicy i nie chcesz go używać, po prostu odłącz przewody hydrauliczne PS, ale zachowaj pompę i koło pasowe dla dobra paska, zaoszczędzisz koło pasowe i koszt nowego paska klinowego). ale będzie wymagało niewielkiej modyfikacji pompy wspomagania kierownicy, aby nie zablokowała się podczas pracy bez oleju.
Okablowanie Civic Si: 120$
Si ECU + kluczyk zapłonu Opcjonalnie = 190$ (niepotrzebne, jeśli możesz odholować swój samochód do dealera Hondy i dopasować nowy ECU do starych kluczy CRZ
Niestandardowy wydech 2-2,5” =??
Kolektory OEM k24
Czujnik O2 Civic Si (Lub możesz użyć CRZ, tak, zostało to zrobione w zamianie w podwoziu Zf2 w Malezji i zadziałało) = 120$
Drugi czujnik o2 = Opcjonalnie.
Chłodnica OEM (to więcej niż wystarczająco, mamy trzy k20 i dwa 24 działające z chłodnicami OEM crz i jest w porządku, temperatura pozostaje 90-94 C.
Różne = czujnik IAT, uchwyty okablowania (jeśli nie chcesz używać swojego Crz) = 50$, płyn chłodzący 4L, olej itp.
Świece zapłonowe mogą używać tych, które są dostarczane z silnikiem (k24 lub k20, BKR7EIX), ale radzę nowe: 35$
Strojenie: możesz użyć dowolnej mapy TSX/Si podanej w kalibracjach Flashpro
Dopasowanie nowego klucza immobilizera i ecu Civic Si przez dealera Hondy = 50$ ?
Dolot: Może używać tego, który jest dostarczany z nowym silnikiem lub po prostu krótkiego ramienia z filtrem K&N = 50$
Koszt: 4600$
Robocizna warsztatu, jeśli nie masz stojaka na silnik =? 400-500$ ?? (warsztaty tutaj kosztują 120$ za całą wymianę silnika)
Celem tego wątku jest wykonanie prawie całej pracy jako D.I.Y i na końcu, jeśli nie masz stojaka na silnik, aby włożyć/wyjąć silnik, możesz udać się do warsztatu, aby włożyć silnik w zaledwie kilka godzin.
Ponieważ robocizna nie jest tak tania w niektórych krajach i kosztuje na godziny, więc celem tej budowy jest wykonanie większości pracy przed udaniem się do warsztatu w celu ostatecznej wymiany silnika.
Niektórzy z was mogą mnie znać z mojej hybrydowej zamiany Honda Fit k20.
Tutaj jest.
Miał ten sam silnik LEA Mf6 co CRZ, a jego okablowanie zostało skopiowane z zamiany k20 crz, ale nigdy nie zostało szczegółowo udokumentowane. Do dziś okablowanie CRZ k20 jest trudne, ale wkrótce stanie się naprawdę łatwe.
W Pakistanie pierwsze okablowanie k20 Crz zostało wykonane przez elektryka M.Anwara w 2013 roku. Zajęło mu to prawie 2 miesiące, ponieważ w tamtym czasie było bardzo małe wsparcie dotyczące zamian w nowoczesnych samochodach OBDII, a jednak hybrydowych. Pierwszy CRZ został wykonany przy użyciu metody dwóch ecu. OEM k20a ecu używający kpro i crz ecu.
2. crz został wykonany przy użyciu pojedynczego ecu Civic Si USA (2007-11). Ta metoda jest lepsza, ponieważ ma funkcjonalny port OBDII, a zestaw wskaźników, ABS itp. działają. Nadal nie wykonano żadnej dokumentacji.
3. był mój samochód.
tu jest wątek o jego zamianie
Chociaż chciałem szczegółowo udokumentować okablowanie w tej kompilacji, ale mi się to nie udało, ponieważ było to naprawdę skomplikowane i byłem początkującym w tej dziedzinie.
W tamtym czasie obiecałem sobie, że to udokumentuję, aby było wystarczająco łatwe do zrobienia jako D.I.Y, a ten, który dokonuje zamiany, jest przygotowany na to, co jest wymagane i jakie problemy będzie/może napotkać, jak sprężarka AC uderzająca w podwozie i wzmacniacz hamulca uderzający w silnik, wentylatory chłodnicy uderzające w kolektor dolotowy itp. Jeśli masz automatyczny CRZ, to też się nie martw, ponieważ udokumentuję wszystkie metody od CVT do konwersji manualnej i jest to bardzo łatwe, ponieważ nawet w manualnym crz będziesz musiał użyć nowego przełącznika civic si/tsx i kabli. więc jedyne, co pozostaje dla cvt, to dodanie używanego pedału sprzęgła z Hondy CRZ/Fit/jazz/City/Civic wraz z odpowiednim cylindrem. Konwersja nie będzie kosztować więcej niż 200-300$.
Zatem bez dalszej zwłoki zaczynamy
W imię Allaha, Najbardziej Miłosiernego, Najbardziej Litościwego
Angielski nie jest moim językiem, więc przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne i gramatyczne.
Specjalne podziękowania dla pana Anwara i Ustada Danisha, którzy pomogli mi, kiedy potrzebowałem.
Oto crz, który kupiłem niedawno do projektu. To 2010 MT.


Oto silnik k24 do zamiany


Ten wątek będzie koncentrował się głównie na wykonywaniu całej pracy przed instalacją silnika w komorze silnika. Celem jest zamiana k20/24 w zaledwie kilka godzin.
Musisz kupić kilka uchwytów czujników i główny uchwyt okablowania. Lepiej, jeśli masz złomowisko w pobliżu. Jeśli chcesz użyć k24, będziesz musiał zmienić czujnik ciśnienia oleju, uchwyt czujnika spalania stukowego, uchwyt czujnika wału korbowego. (Wszystkie te można wykorzystać w silniku Crz, ale jeśli planujesz w przyszłości przywrócić crz do stanu fabrycznego i nie chcesz używać żadnych jego części, będziesz musiał je znaleźć na złomowisku lub ebay itp.). Będziesz potrzebować czujnika IAT i jego uchwytu. (Crz używa czujnika MAF, który ma zintegrowany czujnik IAT, więc będziesz musiał go kupić, podam jego szczegóły w sekcji okablowania czujnika)
Ponieważ modele JDM nie mają wspomagania ruszania pod górę, więc w tej chwili nie wiemy, czy stanowi to jakiś problem w zamianie k20 crz, który go ma.
Omówię każdą sekcję kompilacji osobno, ale kładąc nacisk na to, jak samodzielnie wykonać okablowanie.
Oto link do szybkiej nawigacji do stron..
Czujniki zamienne i modyfikacja złączy okablowania czujników i przygotowanie silnika w zależności od silnika Strona 1
Nowy format forum zmienił numerację stron tak bardzo.
Wzmacniacz hamulców, pompa oleju, mocowania HAsport i instrukcje Strona 2
Przygotowanie silnika, sprzęgło, montaż koła zamachowego itp. Strona 3
Okablowanie alternatora i rozrusznika, immobilizer, wyprowadzenia itp. Strona 4
Główne okablowanie, okablowanie vss, okablowanie czujnika O2 itp. Strona 5
Osie, półosie, przełączniki i kable, wymiana silnika i przewody paliwowe oraz ich rozmiary adapterów, niektóre okablowanie Strona 6
Modyfikacja wydechu i skrzyni biegów Strona 7
Turbo k24 Sidewinder CRZ build Strona 7 i 8
Strona 9: Podawanie turbo, powrót, modyfikacja miski olejowej, pompa paliwa, wtryskiwacze paliwa (FIC 1000cc)
Strona 10 Konfiguracja powrotu paliwa, FPR i przewody paliwowe
Zaktualizowałem również folder Dropbox dotyczący wszystkich zapisów offline tej kompilacji do strony 7 tej kompilacji. Radzę pobrać i zapisać kopię, ponieważ czasami zdjęcia są usuwane ze stron hostingowych.
Folder Dropbox
Schematy i zdjęcia
Wybierz opcję „Pobierz” w prawym górnym rogu, a pobierze się jako plik Zip. wyodrębnij i otwórz. to 128 mb pobierania do tej pory.
Dla motywacji zrobiłem kolekcję filmów. Cieszyć się
Wszystkie trasy, k24 lub k20 w podwoziu Honda CR-Z Zf1, a także Zf2
Honda Fit Hybrid, Honda Fit GE, Fit GK lub w nowoczesnej Hondzie.
Oszczędzaj pieniądze i pracę. Naucz się robić to samemu.