Ik doe mijn 2000 Civic binnenkort weg, wil graag een CR-Z.
Nu de CR-Z er al lang genoeg is, zijn er veelvoorkomende problemen ontdekt waar ik rekening mee moet houden?
Meestal lijkt iedereen hier tevreden te zijn. Ik zie niet veel problemen of klachten. Ik kan gewoon niet geloven dat er geen enkele fout is, behalve gebarsten mistlampen.
Bij 4e generatie Preludes roesten ze ALLEMAAL door het zonnedak.
EK Civics zullen uiteindelijk allemaal gaan lekken via de weerstrips van de kofferbak, en de ramen zullen uit de rails springen door uitgedroogde weerstrips.
Maar wat doet de CR-Z???
Wat ik tot nu toe heb ontdekt:
Wil er zeker van zijn dat ik niets mis
Al gezocht in deze threads naar antwoorden:
waar je op moet letten bij het kopen van een gebruikte crz
alles wat je moet weten
abc's voor de cr-z
problemen met de CR-Z
wat vind je niet leuk aan crz
redenen om cr-z in te ruilen/verkopen of erover na te denken
En een paar van de high mileage club threads..
Ik zal zeker de terugroepstatus controleren zodra ik er een heb gevonden om mee naar huis te nemen.
Mijn plannen voor de batterij zijn om mijn Optima te gebruiken als een tweede geĂŻsoleerde batterij, alleen voor versterkers/subs, zodat de audio-afvoer het normale elektronicasysteem dat de IMA tevreden houdt, niet verstoort.
Nu de CR-Z er al lang genoeg is, zijn er veelvoorkomende problemen ontdekt waar ik rekening mee moet houden?
Meestal lijkt iedereen hier tevreden te zijn. Ik zie niet veel problemen of klachten. Ik kan gewoon niet geloven dat er geen enkele fout is, behalve gebarsten mistlampen.
Bij 4e generatie Preludes roesten ze ALLEMAAL door het zonnedak.
EK Civics zullen uiteindelijk allemaal gaan lekken via de weerstrips van de kofferbak, en de ramen zullen uit de rails springen door uitgedroogde weerstrips.
Maar wat doet de CR-Z???
Wat ik tot nu toe heb ontdekt:
- Gebarsten mistlampen
- Als hij stilstaat, wordt hij boos vanwege de hele "Ik ben een hybride, let op mij" batterij/oplaadsituatie.
Wil er zeker van zijn dat ik niets mis
Al gezocht in deze threads naar antwoorden:
waar je op moet letten bij het kopen van een gebruikte crz
alles wat je moet weten
abc's voor de cr-z
problemen met de CR-Z
wat vind je niet leuk aan crz
redenen om cr-z in te ruilen/verkopen of erover na te denken
En een paar van de high mileage club threads..
Ik zal zeker de terugroepstatus controleren zodra ik er een heb gevonden om mee naar huis te nemen.
Mijn plannen voor de batterij zijn om mijn Optima te gebruiken als een tweede geĂŻsoleerde batterij, alleen voor versterkers/subs, zodat de audio-afvoer het normale elektronicasysteem dat de IMA tevreden houdt, niet verstoort.