Honda CR-Z Hybrid Car Forums banner

Wyłącz tryb automatycznego zatrzymywania

47K views 47 replies 14 participants last post by  FARMERGILES  
#1 ·
Cześć wszystkim, z powodu ruchu w moim mieście jeżdżę i zatrzymuję się w sposób ciągły, więc przyspieszam i zatrzymuję się, więc silnik włącza się i wyłącza w sposób ciągły i nie chcę tej funkcji, ponieważ czuję, że uszkodzi to IMA, więc potrzebuję sposobu na wyłączenie tego trybu! Z poważaniem
Mój samochód to Honda CR-Z 2011 EX :nerd:
 
#2 ·
Cześć wszystkim,,, z powodu ruchu w moim mieście zwykle jeżdżę i zatrzymuję się w sposób ciągły, więc przyspieszam i zatrzymuję się, więc silnik włącza się i wyłącza w sposób ciągły i nie chcę tej funkcji, ponieważ czuję, że uszkodzi ona IMA, więc potrzebuję sposobu na wyłączenie tego trybu! Pozdrawiam
Mój samochód to Honda CR-Z 2011 EX :nerd:
Nie martw się o uszkodzenie IMA - to w rzeczywistości dobra funkcja i przyzwyczaisz się do niej. Większość ludzi chce znaleźć najlepsze techniki, aby częściej aktywować automatyczne zatrzymywanie. Możesz jednak włączyć odmrażanie i ustawić je w trybie sportowym, aby było mniej aktywne. Osobiście uważam, że lepiej, że silnik wyłącza się na światłach (silnik nie pracuje = silnik się nie przegrzewa i oszczędzasz paliwo).
 
#6 ·
Nie martw się o uszkodzenia IMA - to w zasadzie dobra funkcja i przyzwyczaisz się do niej. Większość ludzi chce znaleźć najlepsze techniki, aby częściej aktywować automatyczne zatrzymywanie. Możesz jednak włączyć rozmrażanie i ustawić je w trybie sportowym, aby było mniej aktywne. Osobiście uważam, że lepiej, że silnik wyłącza się na światłach (silnik nie pracuje = silnik się nie przegrzewa i oszczędzasz paliwo.)
dzięki za wyjaśnienie <3 dobrze mi pomogłeś człowieku
 
#5 ·
To nie uszkodzi IMA. Dlaczego tak bardzo martwisz się o swój samochód? Po prostu nim jeździj!!

Jeśli chcesz wyłączyć automatyczne zatrzymywanie, jedynym sposobem jest włączenie ogrzewania na pełną moc lub klimatyzacji. Powoduje to, że samochód nadal pracuje (i zużywa więcej paliwa). Prawdopodobnie istnieje kilka innych sposobów... jak wspomniany tryb sportowy.

Automatyczne zatrzymywanie oszczędza paliwo. Po prostu używaj go tak, jak jest. Został ZAPROJEKTOWANY, aby w ten sposób działać. Nic się nie zepsuje!
Martwię się, ponieważ chcę o niego dbać i ulepszać go tak bardzo, jak to możliwe <3, dziękuję za radę, bardzo mi pomogłeś wiele razy 0:)0:)0:)
 
#7 ·
#10 ·
+1 dla odmrażacza. To również zadziała.

Here, gdzie mieszkam, auto-stop prawie nigdy się nie wyłącza!! LOL.

Ale to dlatego, że pogoda jest zawsze albo ZBYT GORĄCA, albo ZBYT ZIMNA.

Fakt, że Twój się zatrzymuje, oznacza, że musisz mieć tam dobrą pogodę?

Miłej zabawy z nowym samochodem. Wygląda świetnie! :)

Ja mam taki sam, ale mój jest taki (zimą):

Image
 
#11 ·
+1 dla odmrażacza. To również zadziała.

Here gdzie mieszkam, auto-stop prawie nigdy się nie wyłącza!! LOL.

Ale to dlatego, że pogoda jest zawsze albo ZBYT GORĄCA, albo ZBYT ZIMNA.

Fakt, że Twój się zatrzymuje, oznacza, że musisz mieć tam dobrą pogodę?

Miłej zabawy z nowym samochodem. Wygląda świetnie! :)

Ja mam taki sam, ale mój jest taki (zimą):

Image
dziękuję,

hahaha nie ma pory przejściowej w miejscu, w którym mieszkasz? haha

i Twój samochód też wygląda świetnie,
Cieszę się z jazdy tym samochodem, jest bardzo wygodny:grin2::grin2::grin2:
 
#38 ·
Nie mam pojęcia, ale dzięki za informację. Wkrótce porozmawiam z moim drugim mechanikiem i przekażę Twoje przemyślenia. Wielkie dzięki Foxy!
Możesz to tak naprawdę przetestować samemu dość łatwo. Po prostu wyłącz samochód, odczekaj chwilę, a następnie naciśnij pedał hamulca. Jeśli jest bardzo sztywny, to wspomaganie hamulców może mieć wyciek. Jeśli działają normalnie, to nie jest to wspomaganie hamulców. Kiedy naciskasz hamulce wielokrotnie przy wyłączonym silniku, pedał staje się sztywniejszy i to normalne. Ale za pierwszym razem, gdy go naciśniesz, powinien zachowywać się tak, jak normalnie, gdy samochód jest włączony.
 
#44 ·
Czy trzymasz hamulec cały czas wciśnięty, czy trochę go puszczasz? Czy po zatrzymaniu silnik uruchamia się od razu, czy po chwili, gdy zatrzymasz się na długim świetle lub znaku stopu?

W zależności od pozycji siedzenia możesz nie naciskać hamulca tak mocno, jak myślisz, a silnik uruchamia się ponownie, ponieważ samochód myśli, że zwalniasz hamulec. 2 opcje: przesunąć fotel do przodu o jeden ząbek lub mocniej wcisnąć hamulec. Jeśli pedał hamulca opada lub opuszcza się dalej, gdy siedzisz na hamulcach, może to być problem ze wspomaganiem, jak opisano powyżej.

IMA w moim samochodzie jest zwykle na poziomie 5-7 kresek przez większość czasu. Czasami, żeby poćwiczyć samochód, próbuję go opróżnić do 1, a następnie pozwolić mu się napełnić. Od czasu do czasu wybieram się na długą, ciągłą jazdę, aby naładować oba akumulatory.
Och, pedał hamulca był wciśnięty do końca. A po zatrzymaniu silnik uruchamia się ponownie natychmiast po 1 sekundzie i wyłącza się po 1 sekundzie, i powtarza się to, aż się zmęczę i podniosę nogę z pedału. Dzieje się tak nawet w trybie N.
 
#46 ·
Cześć wszystkim,,, z powodu ruchu w moim mieście często jeżdżę i ciągle się zatrzymuję, więc przyspieszam i zatrzymuję się, więc silnik włącza się i wyłącza w sposób ciągły i nie chcę tej funkcji, ponieważ czuję, że uszkodzi to IMA, więc potrzebuję sposobu na wyłączenie tego trybu! Pozdrawiam
Mój samochód to Honda CR-Z 2011 EX 🤓
Cześć, mam Hondę cr z 2011 hybrid, który akumulator używa