Oh interesting 🤔
Thanks!
Thanks!
I don't quite think that's possible. Pretty sure the hch2 mcm and bcm use different processors compared to the crzs but I'm not quite where I need to be with that to figure out if they are different or not.Maybe really dumb question but what about the hch2 ecm and ipu in the crz and just reflash the ecu to work with the l15a7 fuel and ignition maps. And to work with our clusters. Or flash the hch2 ima bits into the crz ecu.
Im coming into this discussion a little late.
But i like the minds that are getting together.
Maybe...Coming in late again. So does this look like we can actually use the hch2 igbt and possibly mcm/bcm in the lithium crz to be able to put in a big high viltage pack? Im itching to be able to put in my spare 72 or 84 cell lto pack in my 13 crz and turn it up.
Только что закончил устройство контроля напряжения Nimh CR-Z/Insight G2.(у)
Это в основном перехватывает последовательные данные со стороны LV платы Nimh MCM, а затем отображает их с помощью одного из моих модифицированных гаджетов OBDIIC & C.
Теперь мы уже можем получать данные о напряжении флешки в автомобиле с HDS или с моего более раннего устройства OBDIIC&C.
Этот новый метод в основном является ступенькой к будущей настройке, где мы можем манипулировать напряжениями, которые видит MCM.
Это также полезно для работы на верстаке, когда вы не можете использовать HDS или другое устройство в машине.
Аккумулятор Nimh на видео — это очень хорошо сбалансированный (зацикленный) аккумулятор, который находился на хранении не менее шести месяцев!
Итак, теперь у нас есть штекер с разъемом для подключения напряжения для G1 Insight, G2 Insight, CR-Z, Jazz и HCH2 Civic.
[МЕДИА=youtube]tsjF-vmh6s0[/МЕДИА]
[/ЦИТИРОВАТЬ]
привет друг подскажи пожалуйста где цепь питания +бат и -GND
What voltages do you want? +12V and +5V are available at the connector pins..hello friend, please tell me where the circuit power +batt and -GND