Honda CR-Z Hybrid Car Forums banner
1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
3,040 Posts
Hola y bienvenido al foro. No sé si tenemos alguna miembros de habla española o no .. posiblemente alguien va a responder. Yo no hablo español muy bien, lo siento! ¡Buena suerte!:thumbsup:

·
Registered
47 Posts
It is funny how foreign languages translate to American English:

What the OP said:

Hello small, I do not believe that she is the only person interested in CRZ that speaks Spanish no. .pues to see if we make a channel and we thought of this cochazooo. a greeting and thanks

·
Registered
873 Posts
Being from South Florida, I don't speak Spanish, but did take a few classes. my translation was pretty close:
OP," Hey guys, I do not think that is the only person interested in Spanish-speaking CRZ not? .. Then to see if we think of this channel and cochazooo ..a greeting and thanks"

What is cochazooo??....Hola y bienvenido by the way...:hi5:

·
Registered
3,040 Posts
It is funny how foreign languages translate to American English:

What the OP said:

Hello small, I do not believe that she is the only person interested in CRZ that speaks Spanish no. .pues to see if we make a channel and we thought of this cochazooo. a greeting and thanks
It actually translates something like this.. keeping in mind that I havent really spoken spanish in 30 years or so:

"Hey guys, I do not think that I am the only person interested in a Spanish-speaking CRZ forum, correct? .. Lets see what we think of this channel and cochazooo .. Greetings and thanks!"

I am not sure what the cochazoo is... although I think it is a reference to a tuner that resides in Mexico. Not sure though.

·
Registered
158 Posts
Hola chicos, no creo que sea la unica persona interesada en CRZ que hable español no?..pues a ver si hacemos un canal y opinamos de este cochazooo..

un saludo y thanks :)
correct: hello guys, i dont think im the only person interested in the cr-z that speaks spanish right? well lets see if we can make a thread (in spanish) with our opinions of this bada$$ car. :beer:

·
Registered
5 Posts
Hola compañero!!!!

Ya me he presentado en otro post, pero por fin encuentro a alguien que habla también el español.

Poseo un CRZ GTPLUS de color blanco con asientos de cuero y techo de cristal. Vaya cochazo!!! Estoy encantado. Cualquier cosa nos hablamos ok?

Saludos desde Barcelona-España.

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter · #19 ·
holaaa..que bien..veo que hasta los de habla inglesa se animan a entendernossss..
yo estoy casi casi por pillarme el gt plus blanco..y bueno busco opiniones quejas etc..pero hay muy poco..casi todo va por estetica y no algo contundente..aver ami me lo estan vendiendo nuevo sin matricular por 21000€ como lo veis? (ojo q ahi ya le meti los 2000 euros de ayuda del INEGA).
un saludo y regarddddd :)

1 - 20 of 21 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.