Honda CR-Z Hybrid Car Forums banner

1 - 20 of 41 Posts

·
Registered
2 Posts
yep ik heb er ook een, je ziet ze idd heel weinig rijden.
Ik denk dat ik buiten men eigen cr-z misschien 2-3 andere heb gezien.

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #5
Ik heb ook een witte ,is de mooiste cr-z kleur vind ik.
Wat het rijden betreft vind ik de banden die erop staan
vreselijk veel kabaal maken (Yokohama advan a10).
Ik heb op het internet er info over opgezocht en het blijkt dat dit
inderdaad banden zijn die veel kabaal maken,ook bij andere automerken.
Verbruik valt mee nu gemiddeld 5,5L/100km.
Motor moet nog loskomen want er staat nog maar 2500km op de teller.
Voor de rest prima:thumbup:

·
Registered
203 Posts
jup, was even aan het zoeken of deze thread al bestond.

vorige maand ben ik de trotste bezitter geworden van een tweedehands wit crz'tje met 30.000km op de teller.

het is een feit dat je ze in belgie amper ziet. het is dan ook niet abnormaal dat je er veel ziet naar staren van: huh, is da ook een honda?

grtz:thumbsup:

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #9
Ben momenteel aan het rondtoeren in Noorwegen en mijn verbruik is 5,3l 100km.
Dit over een afstand van 3800km waarvan een deel door Duitsland waarvan sommige stukken van 140a150 km/u.Hier in Noorwegen kan je maar 80km/u maar het is ook bergop en bergaf.Zitten nu in de lofoten en dan naar de Vesteralen en terug naar huis via Zweden.
Hij zal wel een flinke wasbeurt nodig hebben als we terug thuis zijn.
Greetz��

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #11
Het weer is momenteel regen maar vanaf morgen wordt het beter.De meeste wegen zijn hier goed onderhouden en tof om op te rijden gewoon zalig.
De Noren hebben blijkbaar nog geen cr-z gezien want we hebben nogal bekijks zelfs op de ferry komen ze soms een foto nemen.

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #14
Ja wie weet komen er nog bij alhoewel ik er amper zie rijden bij ons in de buurt.:wavey:

·
Registered
28 Posts
Ik heb er zelf nog maar eentje gezien op de weg. Eigenlijk naast de weg, want ie stond geparkeerd op een oprit. Op de Race Wars meeting te Zolder onlangs in mei, heb ik nog drie andere CR-Z's gezien (buiten de mijne): twee witte en een mettalic grijze. And that's it!

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #16
Hoe krijgen jullie die profielfoto erop,bij mij wil dit niet lukken.Ik weet dat het niet groter
mag zijn dan 100 pix en niet groter dan 64kb en jpeg.

·
Registered
28 Posts
De aller makkelijkste manier is via Paint. Je kan een foto schalen via "Formaat wijzigen", "Met: pixels", en dan de vereiste pixel-afmetingen ingeven. Deze aangepaste foto kan je dan opslaan en uploaden via de crzforum.com website.

1 - 20 of 41 Posts